Vragen aan gast

Home Forums TFC Discussiegroep Vragen aan gast

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Auteur
    Arne Kos
    TFC Lid

Ik weet niet of deze vraag bij een andere vraag al in zit, maar ik ben benieuwd naar de psychologische effecten van dit zendingsveld op de zendelingen.

Mijn computer had erg veel moeilijk om deze site openen.
    Maar het is weer gelukt.
    Mijn voorkeur voor een vergadering gaat uit naar begin jan/febr.
    De vragen aan de ds. v.d. Bas komen die avond wel in mijn op.

– Wat betreft de vragen aan ds. van de Bas: wat hierboven genoemd wordt is denk ik een mooi begin. Tijdens de avond zullen er nog veel meer vragen boven komen, dus ik vind het lastig om nu al een waslijst in te dienen.
    – Wat tijdstip betreft: mijn voorkeur heeft eind januari/begin februari. Ik denk dat dat ook voor de dominee fijn is, omdat eind november en december voor hem een erg drukke periode is.

Edine van Ouwendorp
    TFC Voorzitter

Ik zal ds. Van de Bas benaderen. Mijn voorstel zal zijn om de bijeenkomst in Capelle of in Leerbroek te houden omdat dat voor iedereen nog een beetje te berijden is. Maar dat ligt er aan of de ds dat ook wil. Hij moet er dan nl. ook voor rijden.

Rianne Kamp
    TFC Lid

Ik sluit me aan bij de vragen die er al staan. Verder ben ik benieuwd waar de kinderen zich zo al mee bezig houden en wat voor maaltijden daar op het programma staan. (Met in mijn achterhoofd zouden de kinderen van Ammiel en Hellen dat gewoon lusten, of is dat ook een hele omschakeling voor hen)

Bert Westland
    TFC Lid

Wat mij betreft kan het begin december. Waar kunnen we het houden, en wie benadert Ds van de Bas?

Edine van Ouwendorp
    TFC Voorzitter

Persoonlijk vind ik het prima om de bijeenkomst wat vroeger te plannen, maar ik merkte gisteren toch ook wel vergaderdruk bij mensen. Willen jullie je voorkeur aangeven voor:
    eind nov-begin dec (bijv 1 dec de verjaardag van Ammmiël:) )
    begin januari
    begin febr

Daarbij afwegend wat kán voor jezelf en wat nodig is om A&H goed te kunnen bij staan.

Jacco Huijzer
    TFC Lid

We hebben afgesproken dat we eens per 3 maanden bij elkaar komen; de volgende keer is pas in februari. Eigenlijk vind ik dat voor de bijeenkomst waarin we ds. Vd Bas uitnodigen veel te lang duren. Mijn voorstel zou daarom eigenlijk zijn dat we speciaal voor deze bijeenkomst eerder afspreken, bijvoorbeeld eind november of zo. We kunnen dan in februari een ‘normale’ bijeenkomst hebben. Als Vd Bas geen tijd voor ons heeft kunnen we deze extra bijeenkomst gewoon skippen. Wat vinden jullie daarvan?

Wat betreft de inhoud:
    Ik ben benieuwd naar zijn ervaringen met het werk in Suriname. Waar heeft hij zich mee bezig gehouden, hoe is dat gegaan, hoe heeft hij het ervaren?
    Heeft hij tips waar we bij Ammiël en Hellen op moeten letten en waar wij eens specifiek naar zouden moeten informeren?

Arne Kos
    TFC Lid

Beste Allen,

Op de laatste TFC vergadering hebben we besloten een gast uit te nodigen met praktijk ervaring in Suriname. Deze persoon is nu Ds. Van de Bas.

Wat voor informatie willen wij van deze persoon hebben?

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Het onderwerp ‘Vragen aan gast’ is gesloten voor nieuwe reacties.